Program prodlouženého asistenčního krytí

Je aktivován na základě pravidelných ročních servisních prohlídek vozidla, a to až do stáří 10ti let od prvního data registrace nebo nájezdu 250tisíc km (co nastane dříve). Program má stejný rozsah jako základní asistenční krytí a platí vždy na jeden rok od provedení roční servisní prohlídky vozidla u autorizovaného opravce Hyundai. Cena této služby je 1 Kč s DPH na jeden rok.

Co vše získáte?

  1. ikonka vozu

    Silniční služba

    Pomoc zásahové vozidla na místě poruchy k rychlému zpojízdnění vozidla.

  2. odtahová služba

    Odtahová služba

    Pokud vozidlo nemůže být opraveno na místě, zorganizujeme odtah do nejbližšího autorizovaného servisu.

  3. hyundai vlajka

    Bezpečné uložení vozidla

    Pokud není možné provést opravu ihned, vozidlo vám bezpečně uložíme.

  4. ikonka lidé

    Přeprava posádky a zavazadel

    Na požadavek uživatele může být v případě odtahu vozidla zajištěna přeprava.

  5. ikonka automobil

    Náhradní vozidlo

    Na dobu nepřekračující termín opravy vozidla, nejdéle však na 4 dny, zajistí HYUNDAI ASSISTANCE v případě potřeby náhradní vozidlo.

  6. ikonka palec nahoru

    Úhrada jízdného k pokračování v cestě

    Uhrazení nákladů pro dokončení předem ověřeného cíle cesty.

  7. Zabezpečení náhradního ubytování

    Zajištění ubytování v případě opravy na nezbytně nutnou dobu, nejdéle však na 4 dny.

    Assitence v zahraničí:

    • Repatriace neopraveného vozidla přes hranice - dojde-li k poruše vozidla v zahraničí ( mimo zemi trvalé registrace vozidla ) a očekává se, že oprava bude trvat déle než 5 dní, nepojízdné vozidlo bude dopraveno odtahovým vozidlem do autorizovaného servisu HYUNDAI
    • Doručení náhradních dílů - dojde-li k poruše vozidla mimo zemi trvalé registrace vozidla a v místě poruchy nejsou kndispozici náhradní díly potřebné pro zpojízdnění vozidla, bude poskytnuta asistence přimobstarání a dodání náhradních dílů ze zahraničí
    • Předání vzkazu blízké osobě - předání vzkazu blízké osoběm HYUNDAI ASSISTANCE předá jakýkoliv vzkaz každé osobě, která by měla být upozorněna napotíže uživatele vozidla
    • Tlumočení - v případě jazykové bariéry klienta v případech poruchy, policejní kontroly, dopravní nehody, organizace služeb souvisejících s dopravní nehodou (hotel, letenky) 
    • Doprovod a přeprava - v případě poruchy nebo dopravní nehody, kdy je řidič dlouhodobě hospitalizován (kompletní informace najde v podmínkách ke stažení níže)

    Ke stažení

    Kontaktujte servis vozů Hyundai

    Pro více informací o programu SARA prosím kontaktujte vybraný autorizovaný servis automobilů značky Hyundai.

    Výhody autorizovaného servisu Hyundai

    Skvělá auta si říkají o skvělý servis. U nás bude vašeauto v rukou skutečných profesionálů a to na 61 místech v celé České republice.